Jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Centrum Handlowym Europa Centralna. Od 20 maja zaprasza klientów do powiększonego dwukrotnie salonu
Rossmann i Mister Minit nowymi najemcami w Pasażu Tesco w Krakowie
Lewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.1
Marka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dlatego na sklepowe półki ponownie trafią pyszne warianty syropów z zimowej edycji limitowanej. Cztery intensywne smaki rozpieszczą nawet najbardziej wymagające podnieb
Crispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzyw, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt – suszone chipsy z topinamburu z solą morską.
Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
Tkaniny na odzież damską, męską i dziecięcą prezentuje Andropol SA na targach Fast Textile w Rzgowie koło Łodzi. Targi odbywają się w Ptak Fashion City, największym skupisku polskich producentów odzieży.
Agencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działalności. Dzięki profesjonalizmowi, nowoczesnemu podejściu do badań i wprowadzaniu ciągłych innowacji zyskała dużą rozpoznawalność na polskim rynk
W czerwcu na polski rynek odzieżowy weszła nowa marka Chosen By. Pod nazwą tą kryją się luksusowe ubrania i dodatki, które w doskonałym stanie trafiły na jej półki od pierwszych właścicieli.
W polskich gospodarstwach żyje prawie 8 mln psów i ponad 6 mln kotów. W ostatnim roku Polacy wydali na ich żywność dwa razy więcej pieniędzy niż na produkty dla niemowląt. W 2015 roku Polacy wydadzą na karmę dla swoich pupi