W czasach odpływu sprzedaży do kanałów online sklepy stacjonarne starają wyróżnić się usługami dodatkowymi, poradami ekspertów oraz możliwościami testowania artykułów. Wszystkie te elementy udało połączyć się z atra
Bazując na stałym wzroście siły nabywczej i zakupowych aspiracjach Polaków Jarosław Fijałkowski, prezes Grupy Real2B oraz współtwórca funduszu Retail Parks Fund FIZ AN, zapowiada budowę kilkudziesięciu Quick Parków w cały
W ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przychody wzrosły o 17% w stosunku do 2018 roku.
Odpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stronie marki Polana, a także pod adresem www.e-polana.com znajdziemy teraz sklep online. Można w nim nabyć zarówno kosmetyki naturalne, jak i suplementy diety wpisujące się w k
16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.
Jedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc je dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży względem 2018 roku i utrzymującym się trendem wzrostu odwiedzalności klientów
Wywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek znanych na całym świecie.
Żabka od lat wspiera młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe życie. To właśnie do młodych ludzi powyżej 16. roku życia skierowany jest program „Bezpieczny staż z Żabką”,
Wzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz redukcja emisji gazów cieplarnianych o 4% - to tylko kilka potencjalnych efektów wprowadzenia zaleceń Komisji Europejskiej z obszaru gospodarki cyrkularnej. Właśnie rusza ko
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.