Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Placówka oferuje dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codzienn
Jak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szampon�
Już niedługo polskie e-sklepy będą mogły wziąć udział w prawdziwej rewolucji, która odmieni ich sposób sprzedaży i zwiększy zyski. To za sprawą wirtualnego lustra – wyjątkowej technologii start-upu Virtooal.com, któreg
Wychodząc naprzeciw potrzebom osób doświadczających nieprzyjemnych symptomów alergicznych, Barwa, poszerza serię kosmetyków hipoalergicznych, która została opracowana z myślą o osobach borykającymi się ze skórą suchą, w
Od kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie w Polsce i krajach należących do Unii Europejskiej. Wraz ze wzrostem konkurencyjności, zaostrza się także walka o klienta internetow
Wiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odpowiedzialność na swoich klientów
Handel przyszłości będzie tematem przewodnim Retail Congress, głównego wydarzenia towarzyszącego Targom RetailShow. Eksperci opowiedzą o zmianach, jakie czekają branżę handlową, wpływie nowych technologii i co zrobić już
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej współpracy.
Już 9 listopada od godziny 7 rano mieszkańcy Leszna i okolic będą mogli zrobić zakupy w nowej Castoramie. W pierwszym sklepie tej sieci w mieście obsługę klientom zapewni 110-osobowy, wykwalifikowany zespół.
Jak donosi wiosenny raport Biblioteki Narodowej, Polska może pochwalić się trwałym zatrzymaniem spadku czytelnictwa. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczyniają się księgarnie. Avenida Poznań wspiera czytelnictwo wzbogacając sw