Znowelizowana ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów, znacząco zmienia branżę e-handlu. Wielu przedsiębiorców uważa, że zmiany są bardzo daleko idące, jednak z nieczytelnym wykazem niedozwolonych klauzul będziemy się m
Otwarcie pierwszego sklepu Bricomarché w Staszowie odbyło się 22 kwietnia. Jest to 4. supermarket operujący pod tym szyldem w województwie świętokrzyskim oraz 166. w Polsce.
Coraz więcej rodzimych producentów żywności stawia również na produkty wegetariańskie i wege. Do takich należy białostocka firma Lech-Garmażeria Staropolska, która sukcesywnie rozszerza swoją ofertę w tym segmencie.
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
Wygodny dojazd, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to zalety nowej lokalizacji salonu NEONET w Galerii Awangarda w Bartoszycach. Z okazji Wielkiego Otwarcia, już 7 kwietnia od godziny 9.00 na klientów będą czekać wyją
Święta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie wyczekiwanie na ten okres sprawia, że rozumiemy, co liczy się dla nas najbardziej – ludzie dookoła. W okresie świątecznym sami chętniej pomagamy innym, ale też wspom
RTV Euro AGD otworzy salon sprzętu elektronicznego w Konstancinie. Sieć podpisała umowę najmu 476 m. kw. z centrum handlowym Quick Park, którego otwarcie jest zaplanowane na 2018 rok.
Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze
Nowoczesny design, staranne wykończenie, nawiązanie do natury – w Wola Parku otworzył się salon TATUUM po metamorfozie.