Jak wynika z danych eBay, tylko w ostatnim kwartale 2018 roku, polscy sprzedawcy zwiększyli eksport o 6% w ujęciu rok do roku, a w każdej minucie sprzedali aż 11 towarów.
16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.
Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów.
„Czarny Piątek” – to dzień największych wyprzedaży w roku. Blisko 60 000 produktów w niższych cenach będzie można znaleźć w x-kom i al.to. Najtańsza oferta będzie dostępna za 1 zł, a największa przecena może sięg
W czerwcu na polski rynek odzieżowy weszła nowa marka Chosen By. Pod nazwą tą kryją się luksusowe ubrania i dodatki, które w doskonałym stanie trafiły na jej półki od pierwszych właścicieli.
Idea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowaniu strategii Żabki. Znajduje odzwierciedlenie w misji, wizji i wartościach organizacji, a także w strukturze przygotowanego przez firmę
Kalendarzowe lato dopiero przed nami, ale wiele sklepów już przygotowuje się do sezonowych wyprzedaży. Na duże obniżki nie trzeba czekać do końca wakacji, bo ubrania i dodatki, które doskonale sprawdzą się na urlopie, można
Grupa Muszkieterów zakończyła pierwszy kwartał 2019 roku utrzymując podobnie wysoki wynik, jak przed rokiem. Obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché i Bricomarché w Polsce wyniosły w omawianym okresie ponad
Nestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacji marek . Konsumenci wysoko ocenili m.in. wiarygodność oraz zaangażowanie społeczne marki, przyznając jej prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Repu
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkt sprzedaży w Szczecinie.