W 2018 - kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych osiągnął sprzedaż blisko 50 mld zł. Wartość sprzedaży jest w 50% zrealizowana przez hurtownie, w 44% przez markety budowlane.
Galeria Katowicka uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunkowe. Na klientów czekają również kolejne nowości i zmiany.
Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa
Eurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której nabędzie 49% (a docelowo 50%) udziałów w spółce Arhelan prowadzącej ponad 100 sklepów detalicznych w północno-wschodniej Polsce.
Perfekcyjnie urządzona i nowoczesna kuchnia powinna wyróżniać się zawansowanym sprzętem AGD, dzięki któremu poczujemy się w swoim domu jak szefowie najlepszych restauracji.
W Silesia City Center otwarto salon Vans. Jest to największy sklep marki w Polsce. Na powierzchni ponad 125 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment odzieży, butów i plecaków, a także duży wybór kolekcji dla dzieci.
Kolejny najemca dołączył do Galerii Klif, odwiedzający Galerię mogą teraz zrobić zakupy w salonie Aclari Diamonds. Marka przeniosła swój salon z Sopotu do Gdyni. Jest to jedyny sklep Alcari w Trójmieście.
Polska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię.
Trzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje w internecie – jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie KIR i Związku Banków Polskich.
Łódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy najemca zajął w Porcie Łódź powierzchnię ponad 55 mkw.