Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan promuje lokalność i polskie produktyKategoria: BIZNES, HandelLewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chc
Data publikacji: 2014-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Taurus oficjalnym przedstawicielem BMC w PolsceKategoria: BIZNES, HandelPolska firma Taurus została oficjalnym przedstawicielem Bicycle Manufacturing Company (BMC)
Data publikacji: 2017-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt Krosno – otwarcie już we wrześniuKategoria: BIZNES, HandelCyfrowe przyjemności na wyciągnięcie rękiZnakomita wiadomość dla wszystkich miłośn
Data publikacji: 2020-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarché Drive w blisko co 4 sklepie sieciKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermar
Data publikacji: 2015-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 powodów, dla których warto reklamować się w galeriach handlowychKategoria: BIZNES, HandelJak w efektywny sposób wykorzystać potencjał sprzedażowy świąt?
Data publikacji: 2017-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wzrósł ponad 7% i jest wart 42mld złKategoria: BIZNES, HandelIBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałó
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie korzyści przynosi sklepom technologia RFID w i dlaczego FEFO to zysk?Kategoria: BIZNES, HandelSpożywczy handel detaliczny stoi dziś przed kompleksowymi wyzw
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moc świątecznych atrakcji w Centrum KoronaKategoria: BIZNES, HandelSkrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mie
Data publikacji: 2019-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak skutecznie zarządzać ogonem zakupowym?Kategoria: BIZNES, HandelSukcesy przedsiębiorstw zależą nie tylko od jakości produktów i skuteczności marketingu. S
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz