Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowy OSKAR trafił do ŻabkiKategoria: BIZNES, HandelŻabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – m
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Take&GO otwiera kolejny sklep bezobsługowy i staje się siecią handlowąKategoria: BIZNES, HandelSieć Take&GO otworzyła przy ulicy Katowickiej w Poznan
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – idealne miejsce do rozmówKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep to wyjątkowa przestrzeń na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hala Gwardii zawiesza tymczasowo działalność, jednak z myślą o swoich klientachKategoria: BIZNES, HandelW trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów i najemc�
Data publikacji: 2020-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday i Cyber Monday – uważaj na promocje. Możesz wpaść w długiKategoria: BIZNES, HandelZ prognoz analityków wynika, że tegoroczny Black Friday, pomi
Data publikacji: 2020-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGDKategoria: BIZNES, HandelRTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło wsp�
Data publikacji: 2017-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z nową restauracjąKategoria: BIZNES, HandelOferta gastronomiczna łódzkiego centrum powiększyła się o japońską restaurację WASABI SUSHI. Nowy l
Data publikacji: 2015-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Gorąca” końcówka roku w DeichmannKategoria: BIZNES, Handel16 nowych salonów, całkowita przebudowa 11 oraz remont kolejnych 20 skle-pów – to plany Deichm
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie