Data publikacji: 2017-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci uważają, że mniejsze marki starają się bardziejKategoria: BIZNES, HandelEuropejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przykładają większą w
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowy OSKAR trafił do ŻabkiKategoria: BIZNES, HandelŻabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – m
Data publikacji: 2020-05-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: STACJE DEZYNFEKUJĄCE W KILKUDZIESIĘCIU SKLEPACH INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉKategoria: BIZNES, HandelNiezależni, polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Endo: W 2020 roku branżę dziecięcą czeka dalszy wzrostKategoria: BIZNES, HandelZgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć
Data publikacji: 2020-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep „Pupilsi – Świat Kota i Psa” dołącza do najemców CH OsowaKategoria: BIZNES, HandelJuż wkrótce CH Osowa powiększy się o kolejnego najemcę – skl
Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Burza wokół książek – jak poradzą sobie e-księgarnie?Kategoria: BIZNES, HandelW 2014 roku przeczytanie co najmniej jednej książki w ciągu roku zadekla
Data publikacji: 2017-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quick Park Kępno z siecią OH KinoKategoria: BIZNES, HandelGaleria handlowa Quick Park w Kępnie podpisała umowę najmu 934 m2 powierzchni z polską siecią kin �
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lepsza orientacja w sklepie dzięki koloromKategoria: BIZNES, HandelDużo mówi się o zastosowaniu kolorów w konstrukcji POS-ów w celu zwracania uwagi. Stosunkow
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska w świątecznym trybie bezpiecznych doręczeńKategoria: BIZNES, HandelPrzedświąteczny szczyt paczkowy to najgorętszy czas dla firm kurierskich.Przed
Data publikacji: 2018-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gumy do żucia zyskują na popularnościKategoria: BIZNES, HandelŚwiatowy rynek produktów impulsowych cały czas dynamicznie się rozwija. Wg badań GFK aż 98% Po