Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Promocje lubiane mimo wadKategoria: BIZNES, HandelZainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsum
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Data publikacji: 2019-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magdalena Bigaj nowym Dyrektorem ds. Handlowych w drogeriach NaturaKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, doł�
Data publikacji: 2015-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa nowe salony Hobby4Men.com w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelNa początku maja otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men.com. Punkty należąc
Data publikacji: 2018-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka modowa w ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelGreenpoint – polski producent odzieży dla kobiet dołączy do grona najemców ETC Swarzędz. Firma po
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postcovidowe echo w handlu międzynarodowymKategoria: BIZNES, HandelJak pandemia wpłynęła na międzynarodowy system handlowy? Prof. Łukasz Gruszczyński z Akadem
Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z dobrym wynikiem za ubiegły rokKategoria: BIZNES, HandelNowe zagraniczne i rodzime marki, blisko 2 000 mkw. wynajętej powierzchni, ponad 10 milionów
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deserowe trio kawowe Costa Coffee na pyszną osłodę każdego dniaKategoria: Handel, BIZNESW ostatnie tygodnie zimy warto sięgnąć po prawdziwie pyszny zastrzyk r
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic
Data publikacji: 2014-06-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odpowiednia akustyka punktów handlowych: zadowolony klient, większe obrotyKategoria: BIZNES, HandelJak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Jul