Data publikacji: 2016-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Energy Drink podbija Bułgarię i Rumunię!Kategoria: BIZNES, HandelPolska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynar
Data publikacji: 2016-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: II edycja targów Gift Show Poland już za namiKategoria: BIZNES, HandelW dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland.
Data publikacji: 2019-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotówKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotówPort Łódź należący do Ingka Centres
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach onlineKategoria: BIZNES, Handel„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon home&you w nowej odsłonie w Galerii GalaxyKategoria: BIZNES, HandelNależące do EPP Centrum Galaxy w Szczecinie zmienia lokalizację sklepu home&yo
Data publikacji: 2020-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowychKategoria: BIZNES, HandelTegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierw
Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka CaféKategoria: BIZNES, HandelŻabka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Sieć nieustannie rozwija ofertę, propo
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan uruchomiła inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi!Kategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySiln
Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branding w klejach montażowych – PND Futura dla klejów SelenyKategoria: BIZNES, HandelNie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wygl
Data publikacji: 2018-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gumy do żucia zyskują na popularnościKategoria: BIZNES, HandelŚwiatowy rynek produktów impulsowych cały czas dynamicznie się rozwija. Wg badań GFK aż 98% Po