Data publikacji: 2014-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów!Kategoria: BIZNES, HandelSieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując ko
Data publikacji: 2017-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczejKategoria: BIZNES, HandelHavas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej – Sanyt
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Castorama prezentuje katalog przygotowany w oparciu o wyniki badańKategoria: BIZNES, HandelNa łamach najnowszego katalogu Castoramy zaprezentowano szeroki wachlarz
Data publikacji: 2020-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCEKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w 4 kolejnych lokalizacjach. Od kwietni
Data publikacji: 2019-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodka okazja z Perfetti Van MelleKategoria: BIZNES, Handel12 kwietnia obchodzimy jej święto – Międzynarodowy Dzień Czekolady. Warto go celebrować z słodkim
Data publikacji: 2019-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe marki we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelW czwartym kwartale 2019 roku do grona najemców Wrocław Fashion Outlet dołączyły nowe, międzynaro
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko franczyza. LodyBonano rozszerzają zakres działalnościKategoria: BIZNES, HandelNajwiększa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – LodyBonano
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują więcej, ale rzadziejKategoria: BIZNES, HandelWciąż trwają dyskusje na temat tego jak nowe zagrożenie może wpłynąć na biznes, w tym handel. Si
Data publikacji: 2017-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowy Prezent kontynuuje ekspansję lokalną i otwiera sklep stacjonarnyKategoria: BIZNES, HandelWyjątkowy Prezent nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług