Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta jak z płatka?! Tylko w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelJuż 6 i 7 grudnia br. zapraszamy na magiczne Mikołajki w Placu Unii City Shopping. W specjalnie
Data publikacji: 2016-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tomasz Habigier nowym Managerem Działu Operacji Agito.plKategoria: BIZNES, HandelFirma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, wchodząca w skład gru
Data publikacji: 2019-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczne wsparcie LewiatanaKategoria: BIZNES, HandelPolska Sieć Handlowa Lewiatan realizuje strategię wsparcia potrzebujących. W ramach jednej z inicjatyw prz
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Wybieram590 – razem dla Polski!Kategoria: BIZNES, Handel#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.
Data publikacji: 2015-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słomka ptysiowa Brześć dla klientów BiedronkiKategoria: BIZNES, HandelOd 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka, na terenie całej Polski, pojawi się słomka pty
Data publikacji: 2018-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HELIO z nagrodą Hermesa 25-leciaKategoria: BIZNES, HandelBakalie HELIO zostały uznane za najbardziej cenioną markę branży FMCG i otrzymały prestiżową statuet
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczkiKategoria: BIZNES, HandelW trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza si
Data publikacji: 2014-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TextilMarket ma 300 sklepów na 25-lecie firmyKategoria: BIZNES, HandelDyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Z
Data publikacji: 2017-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quick Park w Mysłowicach z salonem Vision ExpressKategoria: BIZNES, HandelVision Express – lider branży optycznej w Polsce uruchomi w galerii Quick Park swó
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie