Data publikacji: 2019-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różne oblicza światła w handlu – case studyKategoria: BIZNES, HandelRola światła w branży retail wykracza dziś daleko poza oświetlenie pomieszczeń. Dzię
Data publikacji: 2020-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 proc. r/rKategoria: BIZNES, HandelPlantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akces
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresh Market – największe wydarzenie B2B w Polsce na rynku świeżej żywnościKategoria: BIZNES, Handel3 października 2019 r. w Ożarowie Mazowieckim w Hote
Data publikacji: 2018-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco Polska ograniczyło ilość marnowanej żywności o 33% rok do rokuKategoria: BIZNES, HandelTesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące
Data publikacji: 2017-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sampling – wielka siła field marketinguKategoria: BIZNES, HandelDynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie umocnili pozycję w Europie w 2020 r. – 46,3 miliarda obrotówKategoria: Handel, BIZNESW 2020 roku Grupa Muszkieterów, działająca na czterech eur
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć po raz kolejny na targach ISM w KoloniiKategoria: BIZNES, HandelTrzeci rok z rzędu firma Brześć zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych targach branż
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efektyKategoria: BIZNES, HandelPandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zapla
Data publikacji: 2019-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość! Borówka leśna w żelu BIO od Devaldano – orzeźwiająco kwaskowy, delikatniKategoria: BIZNES, HandelBorówka leśna w żelu BIO to kolejna propozycja m
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług