Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Weekend w Tarasach Zamkowych, czyli aż 3 dni wyjątkowych promocji!Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday – największe na świ
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRICOMARCHÉ PODJĘŁO DZIAŁANIA W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW I PRACOWNIKÓWKategoria: BIZNES, HandelW związku z pandemią koronawirusa w Polsce sieć skle
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szybsze opłacanie faktur celnych z DHL ExpressKategoria: BIZNES, Handel• W 1997 roku DHL Express wprowadziło usługę ”import express”, która uprościła mi
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa producentów na świecie planuje do 2022 r. wdrożyć technologie ubieralneKategoria: BIZNES, HandelWiększość ankietowanych producentów zamierza wykorzys
Data publikacji: 2020-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieciKategoria: BIZNES, HandelOkaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci wła
Data publikacji: 2019-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magdalena Bigaj nowym Dyrektorem ds. Handlowych w drogeriach NaturaKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, doł�
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pralnia 5aSec w Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców części usługowej Galerii Zaspa, gdańskiego centrum handlowego, będącego własnością
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beauty e-sklep Notino z przychodem 384 milionów euroKategoria: BIZNES, HandelW ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przycho
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie