Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEJDŹ DO DOMU ZA POMOCĄ ODCISKU PALCAKategoria: BIZNES, HandelNieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Mar
Data publikacji: 2019-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash z ratingiem MSCI ESG na poziomie AAKategoria: BIZNES, HandelGrupa Eurocash otrzymała ocenę AA w ratingu MSCI ESG, który ocenia działalność firm
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszyk zakupowy w rękach konsumentekKategoria: BIZNES, HandelW przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produ
Data publikacji: 2020-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z jedynym w Polsce sklepem CourirKategoria: BIZNES, HandelWywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek zna
Data publikacji: 2015-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top Market i Minuta8 walczą o przyszłość rodzinnych sklepów w stolicyKategoria: BIZNES, HandelTop Market i Minuta8 – sieci sklepów spożywczych, posiadające
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała branża handlowa spotkała się na RetailShowKategoria: BIZNES, Handel9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła si
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentówKategoria: BIZNES, HandelNestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacj
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Turniej szachowy ze wsparciem LodziarzyKategoria: BIZNES, HandelWe wtorek 27. grudnia ruszył XXXV Międzynarodowy Memoriał im. Ludwika Zamenhofa – jedyny tego ty
Data publikacji: 2017-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczejKategoria: BIZNES, HandelHavas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej – Sanyt
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz