Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i liczy na szybką realizacj
Data publikacji: 2017-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMS-y w marketingu produktów i usługKategoria: BIZNES, HandelSMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do ko
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują więcej, ale rzadziejKategoria: BIZNES, HandelWciąż trwają dyskusje na temat tego jak nowe zagrożenie może wpłynąć na biznes, w tym handel. Si
Data publikacji: 2015-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Outlet Komputronika zmienia adresKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, zmieni
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykieta jest wizytówką produktu.Kategoria: BIZNES, HandelEtykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego.Ety
Data publikacji: 2020-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskująKategoria: BIZNES, HandelW 2020 roku już co czwarta firma ogłaszająca upadłość pochodzi z sektora
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za
Data publikacji: 2017-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pasaż handlowy Quick Park Mysłowice wynajętyKategoria: BIZNES, HandelQuick Park Mysłowice wynajął powierzchnię pasażu handlowego. Wolnostojące stoiska posia
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach