Skip to content
poniedziałek, 22 grudnia, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Światowy Dzień Zwierząt – Potrzeby psa i kota, czyli szczęśliwy pupil nie tylko od święta
  • Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków Zakupy online nowym trendem
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny
  • Koła Gospodyń Wiejskich dzielą się z Polakami swoimi ekopraktykami – rozstrzygnięcie konkursu
Książka nie jest droga. Tyle samo płacimy w sieciówce za dwie kawy z mlekiem

Śródmieście

Aktualności i wiadomości prasowe: społeczneństwo, polityka, region

  • srodmiescie.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Centrum
  • Giełda
  • Nieruchomości
  • Przepisy
  • Regionalne
  • Sklepy
  • Wydarzenia
  • Podróże

tania książka egzamin ósmoklasisty

Książka nie jest droga. Tyle samo płacimy w sieciówce za dwie kawy z mlekiem Książki

Książka nie jest droga. Tyle samo płacimy w sieciówce za dwie kawy z mlekiem

25 marca 202126 marca 2021 srodmiescie.pl
  • ?Kosmita? z ING nominowany do IBBY
  • Pepco dołączyło do Atrium Molo
  • Orkiestra Jurka Owsiaka już gra w Internecie
  • Służby kontrolne UE będą sprawdzać menedżerów transportu
  • XIV Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej
Ciekawe artykuły

Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?

Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i liczy na szybką realizacj

SMS-y w marketingu produktów i usług

SMS-y w marketingu produktów i usług
Data publikacji: 2017-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMS-y w marketingu produktów i usługKategoria: BIZNES, HandelSMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do ko

Polacy kupują więcej, ale rzadziej

Polacy kupują więcej, ale rzadziej
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują więcej, ale rzadziejKategoria: BIZNES, HandelWciąż trwają dyskusje na temat tego jak nowe zagrożenie może wpłynąć na biznes, w tym handel. Si

Outlet Komputronika zmienia adres

Outlet Komputronika zmienia adres
Data publikacji: 2015-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Outlet Komputronika zmienia adresKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, zmieni

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta jest wizytówką produktu.
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykieta jest wizytówką produktu.Kategoria: BIZNES, HandelEtykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego.Ety

E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskują

E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskują
Data publikacji: 2020-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskująKategoria: BIZNES, HandelW 2020 roku już co czwarta firma ogłaszająca upadłość pochodzi z sektora

Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieci

Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieci
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować wygodnie jak w sieciKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pomóc mu za

Pasaż handlowy Quick Park Mysłowice wynajęty

Pasaż handlowy Quick Park Mysłowice wynajęty
Data publikacji: 2017-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pasaż handlowy Quick Park Mysłowice wynajętyKategoria: BIZNES, HandelQuick Park Mysłowice wynajął powierzchnię pasażu handlowego. Wolnostojące stoiska posia

Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu

Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed

Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepom

Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepom
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach
grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESENERGAENERGIFinanseFirmaGiełdaGrupa Allegro SpHandelINGIT i technologieLIFESTYLEMotoryzacjaNieruchomościPodróżePolitechnika GdaPolitechniki GdaPrzemysł spożywczySklepyTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.