Data publikacji: 2015-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Gorąca” końcówka roku w DeichmannKategoria: BIZNES, Handel16 nowych salonów, całkowita przebudowa 11 oraz remont kolejnych 20 skle-pów – to plany Deichm
Data publikacji: 2019-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelPierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w
Data publikacji: 2020-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznejKategoria: BIZNES, HandelOdpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stron
Data publikacji: 2018-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci chętniej sięgają po produkty funkcjonalneKategoria: BIZNES, HandelWybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na i
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA już 20 lat na polskim rynku badawczymKategoria: BIZNES, HandelW ciągu dwóch dekad wypracowali wysoką pozycję, szacunek i uznanie klientów. Oferują p
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego BiznesuKategoria: BIZNES, Handel16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzi
Data publikacji: 2018-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!Kategoria: BIZNES, Handel15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiaz
Data publikacji: 2017-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięzców Loterii Leyland Trade!Kategoria: BIZNES, Handel8 tygodni, od 26.06. do 21.08.2017 r., trwała promocja konsumencka marki Leyland Trade. Znamy już
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie