Data publikacji: 2014-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawcówKategoria: BIZNES, HandelCeresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub.
Data publikacji: 2015-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przeprowadzka warszawskiego salonu Komputronik MegastoreKategoria: BIZNES, HandelPo ponad dwóch latach działalności Megastore, nowoczesny salon ekspozycyjny sieci
Data publikacji: 2015-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO wdraża strategię omnichannelKategoria: BIZNES, HandelFirma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.Firma LANĈERTO, sieć sklepów z
Data publikacji: 2017-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Carmen Leather Line – nieoceniona wygoda w pięknym styluKategoria: BIZNES, HandelNowością w ofercie marki INDIGO jest wózek Carmen Le
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO PropertiesKategoria: BIZNES, HandelNa rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centr
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday 2020: użytkownicy poszli na rekordKategoria: BIZNES, HandelChoć ten rok obfitował w zmiany, niezmiennym pozostało jedno – peaki zakupowe, na k
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarche z Galerią Zaspa kolejne 10 latKategoria: BIZNES, HandelSieć spożywcza Intermarché przedłużyła na kolejny okres umowę najmu dla swojego sklepu w n
Data publikacji: 2018-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szampony hipoalergiczne BarwaKategoria: BIZNES, HandelWychodząc naprzeciw potrzebom osób doświadczających nieprzyjemnych symptomów alergicznych, Barwa, poszerza
Data publikacji: 2020-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak koronawirus zmienił logistykę?Kategoria: BIZNES, HandelDopasowanie usług do nowych zachowań konsumentów, analiza bieżących potrzeb producentów świeżej
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon