Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SETKI POMYSŁÓW NA FANTASTYCZNE PREZENTY W SEPHORAKategoria: BIZNES, HandelPodaruj najbliższym fantastyczne prezenty w najlepszym stylu już od 19 zł!Najbardzie
Data publikacji: 2017-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – jak zwiększyć zyski z zakupowego szaleństwa?Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji,
Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-book “E-commerce śladami liderów B2B – case studies najlepszych wdrożeń w branKategoria: BIZNES, HandelSpółka e-point SA, udostępniła e-book przeds
Data publikacji: 2015-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 zasad skutecznego merchandisinguKategoria: BIZNES, HandelNawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu
Data publikacji: 2018-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szampony hipoalergiczne BarwaKategoria: BIZNES, HandelWychodząc naprzeciw potrzebom osób doświadczających nieprzyjemnych symptomów alergicznych, Barwa, poszerza
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TK Maxx charytatywnie w święta!Kategoria: BIZNES, HandelJuż w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charyt
Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Glovo Access, czyli usługi delivery zaangażowane społecznieKategoria: BIZNES, HandelGlovo uruchamia nową społeczną platformę. Glovo Access to otwarcie funkcjo
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa oferta gastronomiczna w Porcie ŁódźKategoria: BIZNES, HandelW Łódzkim centrum handlowym należącym do IKEA Centres Polska, otworzyła się restauracja Oli
Data publikacji: 2018-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz więcej sklepów spożywczych w LED-achKategoria: BIZNES, HandelNa zachodzie zdecydowanie wzrosła w ostatnich latach skala inwestycji w visual merchandising i
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydajeKategoria: BIZNES, HandelKonsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu