Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ! Wózek Indigo Carbon Orange 2w1 – lekkość i niezawodność od Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelNowy wózek dziecięcy w ofercie marki Indigo to świet
Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEPHORA JEDNĄ Z ULUBIONYCH MAREK MŁODYCH KONSUMENTÓW, I Z MIĘDZYNARODOWĄ NAGRODĄKategoria: BIZNES, HandelPerfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale
Data publikacji: 2018-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: All-Year Business od Lody Lida!Kategoria: BIZNES, HandelLody Lida jako ogólnopolska sieć franczyzy lodowej opracowała rewelacyjną propozycję biznesową zarówno
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Data publikacji: 2014-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Internetowy Dom Towarowy – więcej niż e-handelKategoria: BIZNES, HandelIDT.PL – innowacyjne rozwiązania w Internetowym Domu TowarowymFirma EnterCOM, kt�
Data publikacji: 2018-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OEX E-Business wspiera e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w PolsceKategoria: BIZNES, Handel22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a rynek B2B w 2020 roku: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostawKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale
Data publikacji: 2014-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA pełnoletnim graczem na polskim rynku badawczym!Kategoria: BIZNES, HandelAgencja badawcza ABR SESTA w tym roku obchodzi 18-lecie istnienia swojej działaln
Data publikacji: 2018-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!Kategoria: BIZNES, Handel15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiaz
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak nie stracić (a nawet zarobić) na kończącej się dacie przydatności?Kategoria: BIZNES, HandelSprzedawcy detaliczni zostali postawieni w sytuacji, którą mo�