Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach
Data publikacji: 2016-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Greenpoint po metamorfozie w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelSalon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji
Data publikacji: 2016-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gift Show Poland zaprasza wystawców do udziału w targachKategoria: BIZNES, HandelTrwają zapisy na drugą edycję targów Gift Show Poland – jednego z największ
Data publikacji: 2016-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciekawość produktu i wspólne emocje.Kategoria: BIZNES, HandelTIS Group prezentował instalatorom swoje kotły C.O. na stadionie przy Słonecznej.TIS Group – p
Data publikacji: 2016-01-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGS: Propozycje rządu zrujnują polski handelKategoria: BIZNES, HandelPolska Grupa Supermarketów jest zszokowana propozycjami rządu, zakładającymi stawki 0,7% i
Data publikacji: 2014-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawcówKategoria: BIZNES, HandelCeresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub.
Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wynajmujący vs. najemcy – sporne klauzule w umowach najmu w centrach handlowychKategoria: BIZNES, HandelKancelaria Galt we współpracy z Polską Radą Centr�
Data publikacji: 2019-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Amerykanie szukają produktów za granicąKategoria: BIZNES, HandelPrawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online.
Data publikacji: 2020-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznejKategoria: BIZNES, HandelOdpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stron