Data publikacji: 2017-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eMAG Polska rozwija dział B2BKategoria: BIZNES, HandeleMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postcovidowe echo w handlu międzynarodowymKategoria: BIZNES, HandelJak pandemia wpłynęła na międzynarodowy system handlowy? Prof. Łukasz Gruszczyński z Akadem
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała branża handlowa spotkała się na RetailShowKategoria: BIZNES, Handel9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła si
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energiąKategoria: BIZNES, HandelŻabka zaprezentowała, jak może wyglądać przyszłość zastosowania proekologic
Data publikacji: 2019-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BOSS Outlet już otwarty we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelPierwszy Outlet BOSS w Polsce Zachodniej: BOSS Outlet działa od 6 grudnia we Wrocław Fa
Data publikacji: 2014-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specjalna oferta na słomkę ptysiową w sklepach DinoKategoria: BIZNES, HandelW środę, 24 września, w sklepach sieci Dino na terenie całej Polski specjalną pro
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rossmann i Mister Minit nowymi najemcami w Pasażu Tesco w KrakowieKategoria: BIZNES, HandelRossmann i Mister Minit nowymi najemcami w Pasażu Tesco w KrakowieW dr
Data publikacji: 2017-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OEX na pierwszej globalnej konferencji WCA dedykowanej logistyce e-commerceKategoria: BIZNES, HandelNa początku lipca 2017 roku w Miami odbyło się pierwsze spotka
Data publikacji: 2017-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?Kategoria: BIZNES, HandelBadanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millenni