Data publikacji: 2019-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzieKategoria: BIZNES, HandelJuż niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie,
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego raportu PizzaPortal.plKategoria: BIZNES, HandelPolacy coraz chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego ra
Data publikacji: 2018-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwie nominacje dla TIM SA w prestiżowym konkursie e-commerceKategoria: BIZNES, HandelInnowacyjne koszyki pełne możliwości w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nomi
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJIKategoria: BIZNES, HandelMarka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego po
Data publikacji: 2019-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tylko 7% dzieci w wieku szkolnym spożywa zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw!Kategoria: BIZNES, HandelPrzed kilkoma dniami zamilkł ostatni dzwonek kończąc
Data publikacji: 2018-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zabawki wciąż chętnie kupujemy w sklepachKategoria: BIZNES, HandelOkres przedświąteczny to w branży zabawkarskiej prawdziwe żniwa. I choć coraz częściej pr
Data publikacji: 2013-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pelion – podsumowanie 2012Kategoria: BIZNES, Handel15 lat Pelion na GPW Sytuacja na rynku farmaceutycznym Linie biznesowe i CSR w 2012 roku Wyniki finansowe1
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nałęczowianka dodaje gazu z Albedo MarketingKategoria: BIZNES, HandelJuż po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promoc
Data publikacji: 2017-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sampling – wielka siła field marketinguKategoria: BIZNES, HandelDynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz