Data publikacji: 2015-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w salonie Komputronik w JaworznieKategoria: BIZNES, HandelSalon Komputronik, największej w Polsce sieci sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyf
Data publikacji: 2015-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownicy Netto: w naszej firmie panuje dobra atmosferaKategoria: BIZNES, HandelNetto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka p
Data publikacji: 2017-01-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MEDIA MARKT W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM. Wielkie otwarcie po przebudowie.Kategoria: BIZNES, HandelW najbliższy piątek, 13 stycznia o godzinie 9 nastąpi nowe otwarcie
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agora Bytom z jeszcze większą ofertąKategoria: BIZNES, HandelAgora Bytom konsekwentnie się rozwija. Tylko w ostatnim czasie swoje salony otworzyły tutaj trzy ma
Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics rozpoczyna współpracę z siecią handlową E. LeclercKategoria: BIZNES, HandelID Logistics wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. O
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Łapach powstanie nowoczesne Centrum Logistyczne wraz z Terminalem KontenerowymKategoria: BIZNES, HandelZa kilka miesięcy – wczesną jesienią – ruszy budowa
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2019-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – serce Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep co roku cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi RetailShow.
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego raportu PizzaPortal.plKategoria: BIZNES, HandelPolacy coraz chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego ra
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie