Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan promuje lokalność i polskie produktyKategoria: BIZNES, HandelLewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chc
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eBay wprowadza w Polsce „Okazje”Kategoria: BIZNES, HandelW przeddzień Czarnego Piątku eBay uruchamia na polskim rynku program „Okazje”, w ramach którego l
Data publikacji: 2015-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Broil King Baron 440 – optymalne możliwości grillowaniaKategoria: BIZNES, HandelGrille te są łatwe w utrzymaniu, idealnie wpasowują się w miejski styl a cech
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: C.H. Robinson rozwija współpracę z TescoKategoria: BIZNES, HandelC.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresini
Data publikacji: 2015-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMYK kolejnym najemcą Centrum Handlowego HITKategoria: BIZNES, HandelSMYK podpisał umowę najmu ok. 500 m2 powierzchni w Centrum Handlowym HIT w Nowym Dworze Mazow
Data publikacji: 2015-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muzyka w sklepach: przyciąga czy odstrasza klientów?Kategoria: BIZNES, HandelOkres świąteczno-noworoczny to czas wzmożonych zakupów. Większość sklepów star
Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-book “E-commerce śladami liderów B2B – case studies najlepszych wdrożeń w branKategoria: BIZNES, HandelSpółka e-point SA, udostępniła e-book przeds
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mikołajkowe prezenty od SUBWAY®Kategoria: BIZNES, HandelCzy znacie już Kurczaka Buffalo? Na pewno tak! Wielbiciele kulinarnych przygód zdążyli pokochać smak n
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług