Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zrobić zakupy online, nie płacąc za nie od razu?Kategoria: BIZNES, HandelWypłata dopiero za kilka dni, a ulubiony sklep właśnie ogłosił promocję, która
Data publikacji: 2020-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19Kategoria: BIZNES, HandelW ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje dzia
Data publikacji: 2017-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LPP zwiększa kontrolę warunków pracy w azjatyckich fabrykachKategoria: BIZNES, HandelLPP, właściciel marek Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay podsumowuje d
Data publikacji: 2019-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 50 lat innowacji w zakresie inteligentnych rozwiązań dla handluKategoria: BIZNES, HandelCheckpoint na targach EuroCIS: 50 lat innowacji w zakresie inteligentnych r
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekoladKategoria: BIZNES, HandelWawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekoladWawel rusza z jesiennym
Data publikacji: 2020-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Język nowej generacjiKategoria: BIZNES, HandelNajstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią?
Data publikacji: 2019-09-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelTrzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje
Data publikacji: 2018-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POLACY MAJĄ MONOPOL NA… KSZTAŁTNE ŚWIECEKategoria: BIZNES, HandelDzisiaj świeczki służą do wystroju wnętrz, aromaterapii, a nawet masażu. Są znane jako u
Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEPHORA JEDNĄ Z ULUBIONYCH MAREK MŁODYCH KONSUMENTÓW, I Z MIĘDZYNARODOWĄ NAGRODĄKategoria: BIZNES, HandelPerfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale
Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjny program lojalnościowy Starbucks w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, HandelStarbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego, do którego jako