Data publikacji: 2017-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięzców Loterii Leyland Trade!Kategoria: BIZNES, Handel8 tygodni, od 26.06. do 21.08.2017 r., trwała promocja konsumencka marki Leyland Trade. Znamy już
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemal pół tysiąca porcji lodów w ciągu godziny. Nowa maszyna od Hard – IceKategoria: BIZNES, HandelProducent maszyn do lodów Hard – Ice wprowadził do
Data publikacji: 2016-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Padwa Północy z nowym salonem NEONETKategoria: BIZNES, HandelDogodna lokalizacja, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to największe zalety nowego salon
Data publikacji: 2018-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HELIO z nagrodą Hermesa 25-leciaKategoria: BIZNES, HandelBakalie HELIO zostały uznane za najbardziej cenioną markę branży FMCG i otrzymały prestiżową statuet
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Traficar rozpoczyna współpracę z IKEA KrakówKategoria: BIZNES, HandelOd 25 kwietnia zakupy zrobione w IKEA Kraków można zawieźć do domu Traficarem. Specjalni
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdańsk zmienia na lepszeKategoria: BIZNES, HandelJuż 26 lipca w Gdańsku startuje Jarmark św. Dominika. Na tej najsłynniejszej i największej w Polsce imprezie h
Data publikacji: 2018-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocki Lech na wysokich obrotach. Rusza wielkanocna sprzedażKategoria: BIZNES, HandelPolędwiczka natura”, seria „Dymem wędzone”, ale też tradycyjny �
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii MłocinyKategoria: BIZNES, Handel23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to
Data publikacji: 2020-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świat Książki w Katowickiej kręci się piętro niżejKategoria: BIZNES, HandelNa poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt.Na poziomie -1 Galeri
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie