Data publikacji: 2018-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsument chce mieć wybórKategoria: BIZNES, HandelPolscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym.Polscy konsumenci lubią m
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lepsza orientacja w sklepie dzięki koloromKategoria: BIZNES, HandelDużo mówi się o zastosowaniu kolorów w konstrukcji POS-ów w celu zwracania uwagi. Stosunkow
Data publikacji: 2016-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etam nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku otworzył się Etam – salon z elegancką bielizną dzienną i nocną dedykowaną kobietom.
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa kupujących online na świecie robi zakupy za granicąKategoria: BIZNES, HandelPrawie 55 proc. przebadanych e-konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że r
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaKategoria: BIZNES, HandelDuże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaPolscy konsumenci są coraz bardziej świadomi,
Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zespół leasingowy PRÔM wzmacnia siłyKategoria: BIZNES, HandelJoanna Grabowska – menedżer z wieloletnim doświadczeniem – wzmocniła polski zespół leasingo
Data publikacji: 2017-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy składają życzenia Złotym Tarasom z okazji 10. urodzin!Kategoria: BIZNES, HandelZłote Tarasy obchodzą 10. urodziny. Z tej okazji gwiazdy, w tym Łukasz
Data publikacji: 2017-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pizza Hut Express rozwija ofertę i zapowiada dalszą ekspansję w PolsceKategoria: BIZNES, HandelSieć restauracji Pizza Hut planuje dynamicznie rozwijać format Ex
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szalone Dni w eMAG.plKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl) rozpoczął największą akcję promocyjną miesiąca. Firma proponuje swoim klientom kilka
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu