Data publikacji: 2016-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM wśród e-Gazel Biznesu 2016Kategoria: BIZNES, HandelPo trzech latach obecności w handlu online TIM SA otrzymał tytuł e-Gazeli Biznesu w trzeciej edycji ranki
Data publikacji: 2015-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Da Grasso rozpoczyna współpracę z Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.Kategoria: BIZNES, HandelSieć Da Grasso zmieniła dostawcę napojów gazowanych.Da Grasso, naj
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2020-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowy wzrost rynku e-commerce w 2020 roku spowodowany epidemią COVID-19Kategoria: BIZNES, HandelW 2020 r. rynek e-commerce w Polsce odnotuje najwyższy wzrost o
Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw AuchanKategoria: BIZNES, HandelJako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i spraw
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 złKategoria: Handel, BIZNESPolacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygot
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GRUPA MUSZKIETERÓW WYPRACOWAŁA BLISKO 8 MLD ZŁOTYCH OBROTÓW W POLSCE W 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obro
Data publikacji: 2019-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzieKategoria: BIZNES, HandelJuż niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie,
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług