Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Lodziarze” rosną w siłęKategoria: BIZNES, HandelOtwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: C.H. Robinson rozwija współpracę z TescoKategoria: BIZNES, HandelC.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresini
Data publikacji: 2019-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centr
Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: problem marnowania żywności dotyczy całej branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelW Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności rocznie . Netto będ
Data publikacji: 2017-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IX edycja Loterii Promocyjnej Kratki.pl!Kategoria: BIZNES, HandelFirma Kratki.pl już po raz IX zaprosiła swoich partnerów biznesowych do wspólnej zabawy w Loteri
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piekarnia Baton debiutuje w Zielonych ArkadachKategoria: BIZNES, HandelW Zielonych Arkadach otwarto Dom Chleba Baton, który charakteryzują wypieki, będące połą
Data publikacji: 2017-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięzców Loterii Leyland Trade!Kategoria: BIZNES, Handel8 tygodni, od 26.06. do 21.08.2017 r., trwała promocja konsumencka marki Leyland Trade. Znamy już
Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kropla Délice – nowa woda na restauracyjnych stołachKategoria: BIZNES, HandelZ początkiem maja oferta restauracji, kawiarni i hoteli wzbogaciła się o Kroplę
Data publikacji: 2020-07-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce: jak chronić biznes w czasie recesjiKategoria: BIZNES, HandelNa rynku e-commerce rośnie konkurencja, przybywa nowicjuszy, których pandemia zmusiła do
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed