Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SPAR i Everli dostarczą zakupy do domuKategoria: BIZNES, HandelSieć sklepów SPAR rozpoczęła współpracę z Everli – platformą specjalizującą się w dostaw
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-GROCERY W BIZNESIE – POLSKIE FIRMY A ZAKUPY SPOŻYWCZE ONLINEKategoria: BIZNES, HandelE-GROCERY W BIZNESIE – POLSKIE FIRMY A ZAKUPY SPOŻYWCZE ONLINEZakupy s
Data publikacji: 2020-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyniki Grupy Eurocash pod wpływem pandemii, dynamiczny wzrost sprzedaży onlineKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2020 r. wyni
Data publikacji: 2018-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka Ucieczka! 38 escape roomów w jednym pakiecie Super PrezentówKategoria: BIZNES, HandelSuper Prezenty wprowadziły do oferty pakiet podarunkowy, który pozwal
Data publikacji: 2015-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zwierzęce e-commerceKategoria: BIZNES, HandelKrakVet, jeden z liderów branży zoologicznej w Polsce, sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzi�
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 rokuKategoria: BIZNES, HandelCztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonaliza
Data publikacji: 2016-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agito.pl: bezpłatna dostawa z wniesieniem produktów wielkogabarytowychKategoria: BIZNES, HandelFirma Agito.pl uruchomiła usługę bezpłatnej dostawy z wniesienie
Data publikacji: 2017-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hard – Ice na targach cukierniczych w KatowicachKategoria: BIZNES, HandelVIII edycja Targów Cukierniczych, Piekarniczych i Lodziarskich SweetTARGi to kolejna
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TK Maxx wspiera lubelską Fundację COR INFTANTISKategoria: BIZNES, HandelLubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesens
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie