Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Burza wokół książek – jak poradzą sobie e-księgarnie?Kategoria: BIZNES, HandelW 2014 roku przeczytanie co najmniej jednej książki w ciągu roku zadekla
Data publikacji: 2015-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe kategorie produktowe w KomputronikKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortym
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efektyKategoria: BIZNES, HandelPandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zapla
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjne wieczory w duchu bielańskich tradycji!Kategoria: BIZNES, HandelO tym, że w ubiegłym stuleciu Bielany były mekką rozrywki stolicy wie niemalże każdy
Data publikacji: 2020-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w ŻabceKategoria: BIZNES, HandelWielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznan
Data publikacji: 2020-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Repertuar Ofert Tygodniowych pełen wyjątkowych smaków Costa CoffeeKategoria: BIZNES, HandelJuż od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyj
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemiąKategoria: BIZNES, HandelTesco przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybuc
Data publikacji: 2019-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tylko 7% dzieci w wieku szkolnym spożywa zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw!Kategoria: BIZNES, HandelPrzed kilkoma dniami zamilkł ostatni dzwonek kończąc
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz