Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z nową markąKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łó
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemal pół tysiąca porcji lodów w ciągu godziny. Nowa maszyna od Hard – IceKategoria: BIZNES, HandelProducent maszyn do lodów Hard – Ice wprowadził do
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2018-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz więcej sklepów spożywczych w LED-achKategoria: BIZNES, HandelNa zachodzie zdecydowanie wzrosła w ostatnich latach skala inwestycji w visual merchandising i
Data publikacji: 2019-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.Kategoria: BIZNES, HandelWzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczneKategoria: BIZNES, HandelLider rynku e-grocery zainwestował 1 mln w zmiany technologiczne i
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 nowe galerie handlowe w portfolio IMSKategoria: BIZNES, HandelArkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które doł�
Data publikacji: 2016-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szef Ministerstwa Rozwoju przychyla się do postulatów PGSKategoria: BIZNES, HandelMinister Rozwoju Mateusz Morawiecki przychyla się do postulatów handlowców z P
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed