Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2000 produktów w nowych niższych cenach – Jula świętuje jubileusz 5-leciaKategoria: BIZNES, HandelCzas na 5. urodziny – pod takim hasłem ruszyła
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katowicka włącza Święta bez stresu!Kategoria: BIZNES, HandelGaleria Katowicka uruchomiła bezpłatną usługę pakowania prezentów oraz elfie doradztwo podarunk
Data publikacji: 2018-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dariusz Zająkała nowym dyrektorem zarządzającym iSpot Apple Premium ResellerKategoria: BIZNES, HandelDariusz Zająkała objął stanowisko dyrektora zarządzają
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUKCES MUSZKIETERÓW W EUROPIE – PONAD 45,3 MILIARDA EURO OBROTÓW W 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów w czterech europejskich krajach, wypraco
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2016-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RESERVED w ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelFirma LPP otworzy salon RESERVED w ETC Swarzędz, które aktualnie przechodzi gruntowną modernizację oraz rekomerc
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limity osób w sklepach? To niestety często fikcjaKategoria: BIZNES, HandelWiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odp
Data publikacji: 2019-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HubStyle otworzył trzy sklepy Sugarfree & Cardio BunnyKategoria: BIZNES, HandelHubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny,
Data publikacji: 2020-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad połowa klientów napotkała problemy techniczne przy kasieKategoria: BIZNES, Handel65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżen
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie