Data publikacji: 2020-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w BricomarchéKategoria: BIZNES, HandelSieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach p
Data publikacji: 2019-08-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatnia szansa na zgłoszenie na IV Kongres Przedsiębiorców Polskiego HandluKategoria: BIZNES, HandelKongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu jest jednym z najb
Data publikacji: 2017-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują zabawki?Kategoria: BIZNES, HandelHipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej
Data publikacji: 2016-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy podatek gwoździem do trumny polskiego handluKategoria: BIZNES, HandelPolska Grupa Supermarketów zamierza złożyć w piątek petycję do Prezesa Rady Ministr�
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nałęczowianka dodaje gazu z Albedo MarketingKategoria: BIZNES, HandelJuż po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promoc
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być konkurencyjnym na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelOd kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie
Data publikacji: 2019-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczuKategoria: BIZNES, HandelJedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc
Data publikacji: 2018-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocki Lech na wysokich obrotach. Rusza wielkanocna sprzedażKategoria: BIZNES, HandelPolędwiczka natura”, seria „Dymem wędzone”, ale też tradycyjny �
Data publikacji: 2017-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Navi Scotch 2w1 marki Indigo Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelW ofercie marki Indigo pojawiła się wyjątkowa nowość – niezwykle
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami