Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami
Data publikacji: 2017-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odzieżowy gigant w Quick Parku w OławieKategoria: BIZNES, HandelCztery najpopularniejsze marki odzieżowe należące do firmy LPP – Reserved, House, Cropp i Sins
Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Glovo Access, czyli usługi delivery zaangażowane społecznieKategoria: BIZNES, HandelGlovo uruchamia nową społeczną platformę. Glovo Access to otwarcie funkcjo
Data publikacji: 2020-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów?Kategoria: BIZNES, HandelGry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną pla
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z markąKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie p
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj się na święta z MLEKOVITĄKategoria: BIZNES, HandelJednym z najczęściej przygotowywanych na święta ciast jest sernik, w rozmaitych wariantach. Bez w
Data publikacji: 2020-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan: 10 mln zł na specjalny fundusz wsparcia dla FranczyzobiorcówKategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan, ustanowiła program pomocowy dla swoich Franczyzob
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 porad dla e-commerce, czyli jak przygotować się do Black Friday?Kategoria: BIZNES, HandelWyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepac
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kochają domowe (i)RobotyKategoria: BIZNES, HandelJak wynika z badań Instytutu GfK kategoria domowych robotów od lat odnotowuje stałe wzrosty, a dziś odpo