Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe sklepy NEONET na Lubelszczyźnie i ŻywiecczyźnieKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy czwartek mieszkańcy Żywca i Tomaszowa Lubelskiego będą mogli d
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z markąKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie p
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon NEONET w ChojnowieKategoria: BIZNES, HandelNEONET kontynuuje przyjętą strategię rozwoju i otwiera nowy salon w Chojnowie. Wielkie Otwarcie będzie mia�
Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEPHORA JEDNĄ Z ULUBIONYCH MAREK MŁODYCH KONSUMENTÓW, I Z MIĘDZYNARODOWĄ NAGRODĄKategoria: BIZNES, HandelPerfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale
Data publikacji: 2018-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco Polska ograniczyło ilość marnowanej żywności o 33% rok do rokuKategoria: BIZNES, HandelTesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące
Data publikacji: 2019-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tradycyjne przysmaki w Blue CityKategoria: BIZNES, HandelJak co miesiąc Blue City zaprasza mieszkańców Warszawy na Jarmark Produktów Regionalnych. Nową atrakcj�
Data publikacji: 2016-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjne narzędzia Promotechu na targach w HanowerzeKategoria: BIZNES, HandelNowe urządzenia do ukosowania, cięcia i spawania zaprezentował Promotech podczas
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMYKategoria: BIZNES, Handel16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, kt
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Wybieram590 – razem dla Polski!Kategoria: BIZNES, Handel#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.