Data publikacji: 2015-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 4FRAME dla sieci MILAKategoria: BIZNES, Handel4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja
Data publikacji: 2020-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień IKEA w King Cross PragaKategoria: BIZNES, HandelOd dnia 17.06.2020 r. IKEA umożliwia odbiór mebli i akcesoriów wyposażenie wn�
Data publikacji: 2019-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelHandel przyszłości będzie tematem przewodnim Retail Congress, głównego
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TK Maxx charytatywnie w święta!Kategoria: BIZNES, HandelJuż w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charyt
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2018-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards!Kategoria: BIZNES, HandelGaleria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować szybko i wygodnie, tak jak wKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pom�
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka promuje odpowiedzialną sprzedaż alkoholuKategoria: BIZNES, HandelPromując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną �
Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA otworzyła Punkt Odbioru Zamówień w RzeszowieKategoria: BIZNES, HandelMieszkańcy Rzeszowa i okolic zyskali właśnie łatwiejszy dostęp do produktów i rozw
Data publikacji: 2020-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ COVID-19 na zmiany zachowań konsumentówKategoria: BIZNES, HandelTak zwany lockdown związany z COVID-19 będzie trwał w Polsce około dwóch miesięcy, pon