Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnejKategoria: BIZNES, HandelRozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handl
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Regionalne produkty w Blue CityKategoria: BIZNES, HandelJak co miesiąc lokalni wytwórcy żywności zapraszają do poznania swoich produktów. Od 12 do 16 września
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYJĄTKOWE PREZENTY I MNÓSTWO MIŁOŚCI W TE ŚWIĘTA OD TK MAXX!Kategoria: BIZNES, Handel1 grudnia TK Maxx wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową.
Data publikacji: 2020-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie WawelKategoria: BIZNES, HandelMr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych o
Data publikacji: 2020-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida z pierwszym w Poznaniu sklepem ActionKategoria: BIZNES, HandelW Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.W Avenidzie został otwarty pier
Data publikacji: 2019-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smakówKategoria: BIZNES, HandelPo ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wrac
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkie Otwarcie Quick Parku w Mysłowicach – już 30 listopada!Kategoria: BIZNES, HandelJuż 30 listopada o godzinie 13:00 klienci będą mogli zrobić zakupy
Data publikacji: 2014-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vegeta na topieKategoria: BIZNES, HandelZa nami wyniki plebiscytu Hit Handlu 2013. W tegorocznej edycji konkursu 73 produkty zyskały miano Hit Handlu – Wybór
Data publikacji: 2017-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świat Zabaw w Quick Parku MysłowiceKategoria: BIZNES, HandelGaleria handlowa Quick Park Mysłowice otworzyła salę zabaw dla dzieci. Firma Kupper-Automaty podpisa
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie