Data publikacji: 2019-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wybór paczkomatu najgorzej zaprojektowanym elementem zakupowym w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWybór paczkomatu, do którego zostanie dostarczone zamówienie,
Data publikacji: 2020-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostówKategoria: BIZNES, HandelArkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Pona
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCIKategoria: BIZNES, HandelDodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w skle
Data publikacji: 2020-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy gaming może pomóc w sprzedaży produktów?Kategoria: BIZNES, HandelGry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną pla
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużejKategoria: Handel, BIZNESPo udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki, n
Data publikacji: 2017-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 lat Okazje.info – jak serwis rozwijał swoje funkcjonowanie?Kategoria: BIZNES, HandelDokładnie 10 lat temu, w listopadzie 2007 roku, na rynku e-commerce zadebi
Data publikacji: 2020-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Second handy przenoszą się do e-commerceKategoria: BIZNES, HandelW odpowiedzi na sytuację spowodowaną pandemią, również second handy, działające do tej pory
Data publikacji: 2019-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SAKategoria: BIZNES, Handel„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród
Data publikacji: 2020-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie pierwszego supermarketu Bricomarché w aglomeracji warszawskiejKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché – 22 lip
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami