Data publikacji: 2019-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczuKategoria: BIZNES, HandelJedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oszczędzaj czas i pieniądze drukując etykiety, kiedy tylko chcesz!Kategoria: BIZNES, HandelWyjątkowość LX500e polega na wykorzystaniu atramentowej technologii
Data publikacji: 2016-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dalia Lingerie w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Wola Parku dołączyła marka Dalia Lingerie, polski producent bielizny dla kobiet. Salon firm
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ogromny sukces Polski w badaniu Daymaykerindex 2017Kategoria: BIZNES, HandelNEONET liderem jakości obsługi klienta w sektorze RTV/AGDDaymaker po raz kolejny ogł
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep 4.0 czyli jaki? Taki, który sam ułatwia zarządzanie nim!Kategoria: Handel, BIZNESSklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwiązan
Data publikacji: 2020-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w asyście sztucznej inteligencji. Algorytmy podpowiedzą, co wrzucić do koKategoria: BIZNES, HandelNie zapomnij mleka! – Wkrótce taką komendą podczas z
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z markąKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie p
Data publikacji: 2017-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Albedo dla Schauma Nature MomentsKategoria: BIZNES, HandelJak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo –
Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Diverse powiększył sklep w Europie CentralnejKategoria: BIZNES, HandelJedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Ce
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług