Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Burza wokół książek – jak poradzą sobie e-księgarnie?Kategoria: BIZNES, HandelW 2014 roku przeczytanie co najmniej jednej książki w ciągu roku zadekla
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m
Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ WPROWADZA PROGRAM JESZCZE NIŻSZYCH CEN DLA KLIENTÓWKategoria: BIZNES, HandelIntermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VA
Data publikacji: 2019-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie ŚrodkowejKategoria: BIZNES, HandelFirma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową u
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wart 50 mld zł!Kategoria: BIZNES, HandelW 2018 – kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zwiększyć sprzedaż i zyski w sklepach ulokowanych w galeriach handlowych?Kategoria: BIZNES, HandelPandemia spowodowała, że wiele firm swoją działalność
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format
Data publikacji: 2019-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SAKategoria: BIZNES, Handel„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród
Data publikacji: 2018-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: House otworzył się w Porcie ŁódźKategoria: BIZNES, HandelBlisko 500 mkw. powierzchni zajął w Porcie Łódź nowy sklep marki House. Należący do odzieżowego
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiachKategoria: BIZNES, HandelZ Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia