Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAX Premium Burgers z godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017Kategoria: BIZNES, HandelSieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zade
Data publikacji: 2018-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość – Hummus klasyczny marki Well Well – 100% smaku i mnóstwo możliwościKategoria: BIZNES, HandelHummus klasyczny to nowa propozycja marki Well Well ofer
Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź: 100% otwartych najemcówKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jes
Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RTV Euro AGD w Quick Park KonstancinKategoria: BIZNES, HandelRTV Euro AGD otworzy salon sprzętu elektronicznego w Konstancinie. Sieć podpisała umowę najmu 476 m.
Data publikacji: 2016-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O czym decydują dzieci w Polsce?Kategoria: BIZNES, HandelNajmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich oso
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka promuje odpowiedzialną sprzedaż alkoholuKategoria: BIZNES, HandelPromując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną �
Data publikacji: 2017-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z marką W.KRUKKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy n
Data publikacji: 2017-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują zabawki?Kategoria: BIZNES, HandelHipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej
Data publikacji: 2019-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży handlowej?Kategoria: BIZNES, HandelJak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży ha
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie