Data publikacji: 2017-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces China Homelife w PolsceKategoria: BIZNES, HandelZakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów w podwarszawskim Nadarzynie.Zakończyły się trz
Data publikacji: 2020-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Bocheńska dezynfekuje non stop powietrze w obiekcieKategoria: BIZNES, HandelGaleria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie
Data publikacji: 2019-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET świętuje 16 urodzinyKategoria: BIZNES, HandelNEONET, ogólnopolska sieć sklepów AGD/RTV/IT/GSM, właśnie obchodzi swoje 16 urodziny.NEONET, ogólnopols
Data publikacji: 2014-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biedronka ugruntowała pozycję medialnego lideraKategoria: BIZNES, HandelDrugi rok z rzędu tytuł Top Marki w branży sieci handlowych przypadł Biedronce. W ranki
Data publikacji: 2017-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Albedo dla Schauma Nature MomentsKategoria: BIZNES, HandelJak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo –
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica.Do
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wart 50 mld zł!Kategoria: BIZNES, HandelW 2018 – kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych
Data publikacji: 2019-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wybór paczkomatu najgorzej zaprojektowanym elementem zakupowym w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWybór paczkomatu, do którego zostanie dostarczone zamówienie,
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy w dyskontach klienci nie kradną?Kategoria: BIZNES, HandelW sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Brześcia w marce własnej Biedronki w akcji in-outKategoria: BIZNES, HandelOd 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafi�