Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 produktów firmy NESTLÉ wyróżnione tytułem „Hit Handlu 2017”Kategoria: BIZNES, Handel5 produktów firmy NESTLÉ wyróżnione tytułem „Hit Handlu 2017”
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów ArhelanKategoria: Handel, BIZNESEurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której
Data publikacji: 2014-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ceresit z tytułem SuperbrandsKategoria: BIZNES, HandelCeresit, marka firmy Henkel, producenta chemii budowlanej została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbran
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drogeria Super-Pharm w Galerii Młociny już otwartaKategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. sieć Super-Pharm uruchomiła kolejny punkt w Galerii Młociny. Koncepcja sk
Data publikacji: 2017-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park nie zwalnia tempaKategoria: BIZNES, HandelWola Park prężnie się rozwija. Dbając o zadowolenie Klientów stale poszerza swoją ofertę. Od początku rok
Data publikacji: 2016-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory WrocławKategoria: BIZNES, HandelWyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla kli
Data publikacji: 2016-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etam nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku otworzył się Etam – salon z elegancką bielizną dzienną i nocną dedykowaną kobietom.
Data publikacji: 2016-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione marki dzieci czyli zwycięzcy Kids’ WOW! Awards w Polsce.Kategoria: BIZNES, HandelCo dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy za
Data publikacji: 2019-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vis à Vis Wilanów z kompletem najemcówKategoria: BIZNES, HandelZlokalizowany na warszawskim Wilanowie park handlowy Street Mall Vis à Vis zyskał czterech nowych
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie