Data publikacji: 2018-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z pierwszym na świecie salonem multibrandowym Estée Lauder ComKategoria: BIZNES, HandelW Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy na świecie salon m
Data publikacji: 2014-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczny makowiec Brześcia w sklepach TescoKategoria: BIZNES, HandelŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, wobec czego na sklepowych pó�
Data publikacji: 2017-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FIRMA KAZAR DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIEKategoria: BIZNES, HandelFirma kolejny rok z rzędu została doceniona przez organizacje w Polsce i na świecie.FIRMA K
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak sprawić, żeby Twoja firma nie wypadła z obieguKategoria: BIZNES, HandelJak zdobyć lojalność klientów, dzięki czemu zadbasz o lepsze jutro swojej firmy?
Data publikacji: 2016-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gigant rozpoczął pracę w Poznań City CenterKategoria: BIZNES, Handel7 centrali wentylacyjnych, 2 dni prac i większy komfort dla Klientów – rozpoczyna się ko
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentówKategoria: BIZNES, HandelNestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacj
Data publikacji: 2019-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van MelleKategoria: BIZNES, HandelJuż 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To
Data publikacji: 2016-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: wspieramy lokalny biznesKategoria: BIZNES, HandelSieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa oraz mięsa i wędlin unikalne warunki – przedsiębiorcy,
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i liczy na szybką realizacj