Data publikacji: 2020-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?Kategoria: BIZNES, HandelTen rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
Data publikacji: 2017-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park poszerza ofertę gastronomicznąKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku otworzyło się nowe stoisko z lodami oraz cukiernia. Magia d’Italia Gelati Cafe or
Data publikacji: 2014-01-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elfa – 65 lat doskonałej organizacji domuKategoria: BIZNES, HandelElfa świętuje dojrzały jubileusz. Już od 65 lat szwedzka marka wyznacza standard nowoczesneg
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z ekologicznym certyfikatem BREEAM In-UseKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certy
Data publikacji: 2017-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cursor realizuje kompleksowe działania wspierające sprzedaż dla Barilla PolskaKategoria: BIZNES, HandelCursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włosk
Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędówKategoria: BIZNES, HandelWłaściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadz
Data publikacji: 2016-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ODKRYWAJ, INSPIRUJ SIĘ, EKSPERYMENTUJ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM SEPHORA.PLKategoria: BIZNES, HandelSzukasz idealnego świątecznego prezentu, chcesz odkrywać i pozna
Data publikacji: 2020-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wroclavia z pomocą dla personelu medycznegoKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa to sytuacja bezprecedensowa, która zmienia sposób myślenia, życia i pr
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie