Data publikacji: 2016-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Centrum Handlowe Emka z nowym salonem H&MKategoria: BIZNES, HandelWraz z początkiem grudnia, w koszalińskim Centrum Handlowym Emka rozpoczął działalność
Data publikacji: 2019-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedawcy upadają przez zaległe należnościKategoria: BIZNES, HandelAż 61 proc. firm handlowych czeka na zapłatę należności najdłużej ze wszystkich branż
Data publikacji: 2018-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POLACY MAJĄ MONOPOL NA… KSZTAŁTNE ŚWIECEKategoria: BIZNES, HandelDzisiaj świeczki służą do wystroju wnętrz, aromaterapii, a nawet masażu. Są znane jako u
Data publikacji: 2020-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeśli kawa na wynos to tylko z Żabki – 100% arabica z brazylijskich ziarenKategoria: BIZNES, Handel51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Ż
Data publikacji: 2017-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMS-y w marketingu produktów i usługKategoria: BIZNES, HandelSMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do ko
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Endo: W 2020 roku branżę dziecięcą czeka dalszy wzrostKategoria: BIZNES, HandelZgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć
Data publikacji: 2016-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć intensyfikuje współpracę z BiedronkąKategoria: BIZNES, HandelOd 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojaw
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępneKategoria: BIZNES, HandelChoć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie
Data publikacji: 2016-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małgorzata Zawadewicz nowym managerem dywizji Softlines Agito.plKategoria: BIZNES, HandelFirma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, ma nowego manag
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz