Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędówKategoria: BIZNES, HandelWłaściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadz
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach onlineKategoria: BIZNES, Handel„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2020-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Claro – nowy fotel biurowy w ofercie Kinnarps – genialny w swojej prostocieKategoria: BIZNES, HandelNależąca do grupy Kinnarps marka Drabert, znana z d
Data publikacji: 2017-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IX edycja Loterii Promocyjnej Kratki.pl!Kategoria: BIZNES, HandelFirma Kratki.pl już po raz IX zaprosiła swoich partnerów biznesowych do wspólnej zabawy w Loteri
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GRUPA MUSZKIETERÓW WYPRACOWAŁA BLISKO 8 MLD ZŁOTYCH OBROTÓW W POLSCE W 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obro
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paese w portfolio Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź zyskał nową markę, oferującą kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji cery i pa
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bardzo Dobry Sklep prezentuje nową stronę i rozwiązania technologiczneKategoria: BIZNES, HandelLider rynku e-grocery zainwestował 1 mln w zmiany technologiczne i
Data publikacji: 2013-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Impulsowe wydatki internetowe Sprawdziliśmy zachowania polskich e-konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaKategoria: BIZNES, HandelDuże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaPolscy konsumenci są coraz bardziej świadomi,