Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZKategoria: BIZNES, HandelCzekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZMarka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla
Data publikacji: 2016-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016Kategoria: BIZNES, HandelIdeal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendi
Data publikacji: 2017-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics uruchamia w Rosji magazyn dla Yves RocherKategoria: BIZNES, HandelID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, umacnia swoją poz
Data publikacji: 2014-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CT 79 IMPACTUM – ekstremalnie mocny tynkKategoria: BIZNES, HandelCeresit CT 79 IMPACTUM to ekstremalnie odporny na czynniki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne
Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEPHORA JEDNĄ Z ULUBIONYCH MAREK MŁODYCH KONSUMENTÓW, I Z MIĘDZYNARODOWĄ NAGRODĄKategoria: BIZNES, HandelPerfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale
Data publikacji: 2016-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Estimo wykonało serię luksusowych opakowań dla PolporyKategoria: BIZNES, HandelEstimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postcovidowe echo w handlu międzynarodowymKategoria: BIZNES, HandelJak pandemia wpłynęła na międzynarodowy system handlowy? Prof. Łukasz Gruszczyński z Akadem
Data publikacji: 2020-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RFID w centrach logistycznych – szybciej, dokładniej, taniejKategoria: BIZNES, HandelDzięki RFID te same procesy można wykonać szybciej, niemal ze 100% dokład
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiadać na potrzeby klienta przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelPolski konsument jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb i liczy na szybką realizacj